2015. december 6., vasárnap

7.rész Folytatás

Nagy könnyes szemeivel rám nézett. Nem mondott semmit. Talán csak gondolkodott. Nem bírtam már a válaszra várni.
- Segítek dönteni jó? - emeltem meg állát és magamhoz húzva leheltem egy apró csókot ajkaira. Nem is hívható csóknak, hisz ajkaink épp, hogy összeértek és nem is mozgattuk őket. Ez szimplán csak egy hosszabb szájra puszi.
Elváltam ajkaitól és mélyen szemébe néztem.
- Szeretlek! Már amióta megláttalak - mosolygok, de még mindig nem mond semmit, ami miatt kezdem kicsit kínosan érezni magam.
- Nyugodtan mondd meg ha te nem így érzel, csak kérlek szólalj meg!
Láttam, hogy egy nagyobbat nyel, majd már nekiállt volna, erre Dino jött be.
- Hyung azt üzeni S.Coups, hogyha vacsorázni szeretnétek, akkor most gyertek, mert később nem ehettek.
- Jó - bólintottam. Ilyen hamar elment az idő?
- Én megyek eszek! - állt fel Melani. Persze ilyenkor megtud szólalni. Ha meg valami fontosról akarok beszélni, akkor nem.
- Jó én is megyek! - sóhajtottam, majd elindultam lefelé. Egymás mellé ültünk, amit csodáltam. Enni kezdtem, közbe pedig folyton Melanit néztem. Nem evett, csak turkálta az ételt. Néha egy falatot megevett, de semmi nem fogyott a tányérjáról.
- Köszönöm! - tolta ki a széket és elindult fel.
- Holnap Weekly Idol úgy készülj! - szólt utána a leader. Csak bólintott és ment is tovább. Ennyire összezavarodott vagy mi? Kicsit szomorú voltam, de hát ez van. Nem is tudom mit vártam.
Megettem a vacsorát, majd megköszöntem és felmentem. Nem a szobába mentem, hanem a fürdőbe tusolni. Kicsit megnyugtatott. Jó volt a meleg víz alatt állni. Körülbelül egy órát álltam ott, majd egy törölközőt tekertem a derekamra és a szobába mentem. Ott ült az ágyon és nyomta a telefonját. Amikor elmentem előtte, végignézett rajtam, majd folytatta tevékenységét. Nem szólt hozzám még azután se, hogy felöltöztem és mellé ültem.
- Most haragszol?
- Nem - rázza fejét.
- Akkor miért vagy ilyen?
- Csak nem akarom, hogy hülyeséget csináljunk.
- Szóval akkor nem... - sóhajtottam.
- Hidd el én belemennénk, de... adj egy kis időt.
- Mennyit?
- Csak néhány napot. Addig viselkedjünk úgy, ahogy szoktunk.
- Jó! - mosolygok, majd kivettem kezéből a telefont és az éjjeliszekrényre raktam. - Jó éjszakát! - simogatom meg fejét és lefekszek a helyemre. Megvártam amíg elalszik, majd nyugodtan aludtam el én is.




~ Másnap ~ (Melani szemszög)




Este hamar elaludtam, ma mégis olyan nyúzottan keltem. Magamtól keltem, ami csoda, hisz mindig valaki ébreszt. Lehet megviseltek a tegnapi dolgok. Azt nem értem, miért lepődtem mikor a naplójába olvastam, hogy szerelmes belém. Tudom, hogy szeretem, de nem tudom jó lenne e a bandának. Mivan ha szakítunk? Nem lenne olyan a kapcsolatunk, mint volt. Veszekedések lennének.
Miközben ezen gondolkodtam, már a konyhába voltam és a leaderbe ütköztem.
- Maknae, felkeltél? - ölel magához. - Mivan veled?
- Én se tudom! - sóhajtok. - Beszélhetünk?
- Persze! Csinálok gyorsan neked tejeskávét és utána a tied vagyok - mosolyog. Amíg csinálta a kávét, az asztalhoz ültem. Mikor végzett lerakta elém.
- Na mondd csak! - mosolyog.
- Szóval...hol is kezdjem? - gondolkodok el.
- Eszembe jutott valami. Gondolkozz csak, addig elmondom. Na hát...elfelejtettem tegnap mondani, hogy hívott manager-nim tegnap a Weekly idolal kapcsolatban. Mondta, hogy a csapatokon más színű pulcsi lesz, de te meg keverve leszel. Vagyis a hip-hop team és a vocal team színeibe leszel öltöztetve.
- Na ne...Nem elég, hogy egyedüli lány vagyok, most még én leszek a különc is aki két csapatba van.
- Na, ne morogj! Inkább mondd amit akartál - simogatja meg a fejem mosolyogva.
- Szóval, ha összejönnék egy taggal, mit reagálnátok?
- Ha nem Mingyu, akkor örülnénk, de ha Mingyu. akkor senki se örülne.
- Jaj, nem Mingyu! Hova gondolsz?
- Mondd hogy Seungkwan! - csinál úgy, mint aki imádkozik.
- Honnan tudtad? - nézek rá nagy szemekkel.
- Mindenki tudja...szoktunk neki segíteni, hogy a kedvedbe tudjon járni.
- De édes... - mosolyodok el.
- Szóval összefogtok jönni?
- Még nem tudom. Mivan ha szakítunk?
- Most ne azzal foglalkozz. Ráérsz akkor.
- Jó, majd beszélek vele miután megjöttünk.
- Helyes! Addig menj, vegyél fel valamit, aztán lassan indulunk.
- Köszönöm! - puszilom meg, közbe pedig megjött Seungkwan is.
- Jó reggelt! - mosolygott szokásosan.
- Jó reggelt! - puszilom meg őt is, majd eltűnök a szobába. Nyugodtan öltöztem fel.
Felvettem egy melegítőt, egy bakancsot és egy nagyobb pulcsit. Miután kifésültem a hajam, egy kontyba fogtam, úgyis majd ott rendbe szednek. A nagy bundás kabátom a kezembe vittem le a nappaliba. Hansol-al együtt értünk a nappaliba. Megálltunk ott ahol voltunk, majd végignéztünk egymáson. Ugyanúgy voltunk felöltözve, vagyis ugyanolyan stílusba.
- Rap style? - néz rám.
- Nem annak szántam.
- Pedig nagyon úgy néz ki.
Elmosolyodtam és nem mondtam neki semmit. Egymás mellé ültünk és vártuk a többieket, közbe pedig a telefonunkat nyomtuk.
Lassan oda jött Hoshi, Seokmin, Seungkwan és Dino.
- Azt figyeljétek, mint az ikrek! - ül be közénk és átkarol minket.
- Wow! Tényleg! - nevetnek a többiek és ők is leülnek.
- Hülyék vagytok...  - morog Hansol én pedig helyeselek.
- Nem hiszed el? Nagyon hasonlítotok. Neked se ázsiai szemed van és neki se. Most annyi a különbség, hogy ő szőke, te meg barna - mondta Seokmin.
- Igen? - veszi elő a telefonját Hansol és megnézi benne magát, majd engem is szemügyre vesz. - Igaz! - mosolyodott el boldogan.
- Add ide, csinálok rólatok egy képet - veszi ki a kezéből a telefont Seungkwan.
- Jó, de jó legyen, mert fel akarom rakni közösségi oldalakra - helyezkedik el úgy, hogy jó legyen a képen. Én is elhelyezkedtem, majd bepózoltunk és csinált rólunk Seungi néhány képet. Mire végeztünk a képekkel, a többiek is végeztek, majd beültünk a kisbuszba és a helyszínre vittek minket. Az volt az első, hogy mindenkit felöltöztettek és kisminkeltek. Én egy rózsaszín fekete összeállítást kaptam és egy erős sminket.
Mikor mindenki készen állt, Dony es Cony bekonferált minket, mi pedig meghajolva bementünk.
- Huu...milyen sokan vannak. Többen, mint bárki, aki itt járt nálunk. Még az Exonál is.
- Még náluk is?
- Igen - bólogat Cony. - Akkor had halljuk a csatakiáltást.
Megmutattuk a csatakiáltást, majd jöttünk sorra és mindenkinek be kellett mutatkoznia.
- Oh egy lány. Van ott egy lány - örültek meg az MC-k. - Először akkor mutatkozz be te kérlek - mosolyognak.
- Melani vagyok a Seventeen maknaéja - mosolygok kedvesen.
- Jól látjuk, hogy te a vocal team és a hip-hop team- be vagy?
- Igen - bólintottam.
- Később akkor meghallgatunk valamit tőled, de akkor haladjunk.
- Hansol... - mosolyognak. - Ti testvérek vagytok? - néznek rám, majd vissza Hansolra.
- Nem, nem - nevetünk.
- Mi is ezt mondjuk nekik, hogy testvérek. Nem hisznek nekünk - rázza a fejét Hoshi.
- Pedig aztán elmehettek ikreknek - túloz Dony. - Sebaj. Folytasd.
- Hip- Hop team maknaéja vagyok - mosolyog.
- Szóval akkor közös produkció lesz - mosolyognak és összedörzsölik a tenyerük. - Alig várjuk.
Lassan aztán mindenki bemutatkozott, majd Dony és Cony rám és Hansolra nézett.
- Akkor had halljuk a közös produkciót.
Még sose rappeltem Hansol-al. Sőt egyedül is csak egyszer és azt is betanultam. Megbeszéltük, hogy az adore u -ból fogjuk az ő részét és Dino-ét. Elkezdtük, végül pedig elég jó volt. A végén meghajoltunk és visszaálltunk a helyünkre. Még bemutatták a profilunkat, a végén pedig a fiúk táncoltak. Én akkor még nem nagyon voltam amikor betanultak együtt egy táncot, így én kimaradtam most ebből. A műsor végén megköszönték, hogy itt voltunk és egy kicsit még szórakoztunk, majd haza mentünk. Egész hazafele úton szívattuk egymást. Mi persze Hansol-al egyfolytában azt kaptuk, hogy ikrek vagyunk. Hoshi csinált live-ot is, amibe egyfolytában azt mondta, hogy Hansol és Melani az ikrek. Nagyon sokat nevettünk.
Hazaérve mindenki fáradtan feküdt az ágyába.
- Seungi... - szóltam neki az ágyba feküdve. - Gondolkodtam.
- Igen? - fordul felém.
- Szeretlek... - mosolyogtam.
- Mi?
- Jól hallottad.
- Ez most komoly?
- Ahham... - mosolygok. Egyből felpattant, majd mellé feküdve átölelt.
- Én is szeretlek - mosolygott és puszit nyomott homlokomra. Mosolyogva bújtam mellkasába.
- Velem alszol?
- Persze... - mosolyog. Még jobban bújtam hozzá.
- Jó éjszakát - puszilt meg újra.
- Neked is - mosolygok, majd lassan elalszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése